فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
یـه آپ جدید برای نیلوفر

❤عــشــق غــمــزده❤

یـه آپ جدید برای نیلوفر

سلام دوستای عزیزم!

میخواستم یه مطلب ارسالی از نیلوفر اینجا بذارم...واقعا خودمم ناراحت شدم...:

حدود چن هفته پیش فهمیدم سیاوش با یکی دیگه هم بوده!بازیم داده بود
ولی خودش که میگه دوست دارم حتی از اونم بیشتر
اما من هیچ اعتمادی بهش ندارم
آخه چرا هنوز عاشقشم؟!چرا نمیتونم ولش کنم؟
ای خدا به دادم برس که دارم میمیرم
چرا صدای ناله هامو نمیشنوی؟
کجا مشغولی؟
پیش بنده های خوبت که عاشق نشدن؟
ولی بهم قول داد که با اون تمومش میکنه
منم دیگه زیاد به اون قضیه فکر نمیکنم
نمیخوام عشقم لکه دار شه...یه ماه پیش پوریا رو دیدم
جلوی عابر بانک بودم اولش منو ندید اما دخترخالمو شناخت!دنبالمون کرد
با ماشین بود!اومد جلو پامون ترمز کرد
منم میخواستم راهمو بگیرمو برم که نذاشت
دستمو گرفت و گفت اون پسره به دردت نمیخوره!مثل من عاشقت نیست!من از ته قلبم میخوامتو...
منم بدون هیچ توجهی رفتم...
آخرشم فهمیدم دخمل خالم بهش گفت که با سیاوش قهرم!
ولی من دیگه ازش سرد شدمو مثل سابق دیوونش نیستم
ازش بدم میــاد
الانم با سیاوش قهرم
سال تحویل به جای اینکه اون تبریک بگه من گفتم!
بعد یه ساعت جواب داد
بی محلی کردو منم گفتم لازم نیست اس بدی و بای
از دیروز عصر خبری ازش نیست

 

با تشکر از نــیــلــوفــر



+ نوشته شده در چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ساعت 13:29 توسط ヅDoOoOnYa |